13 лютого відбулося засідання батьківської ради школи, де були розглянуті такі питання:
- Організація засідання, обирання батьківської ради школи, її членів і голови, встановлення строків їх повноважень, розподіл обов’язків;
- Затвердження плану роботи.
По першому питанню
СЛУХАЛИ: Директора школи Новікову Д.В., яка довела до відома присутніх інформацію про те, що наша школа бере участь у міні-проекті «Добробут та розвиток громад» Для школи є нагальною проблема ремонту парадного під’їзду, облаштування пандуса, капітальний ремонт шкільних східців. Згідно нормативно-правового забезпечення роботи міні-проекту необхідно обрати батьківську раду школи, її голову та членів, встановити строк повноважень, розподілити обов’язки членів батьківської ради.
По другому питанню
СЛУХАЛИ: Сапачову І.О., яка довела до відома присутніх інформацію про порядок участі школи у міні-проекті. Обрана рада працюватиме над обґрунтуванням доцільності і значимості міні-проекту «Добробут та розвиток громад», вчасним створенням необхідної документації, проведенням роз’яснювальної роботи серед мешканців територіальної громади щодо необхідності забезпечення рівного доступу до освіти дітям з вадами здоров’я, займатиметься збором необхідної частки коштів , тобто робитиме все від неї залежне для того, щоб школа мала можливість забезпечити якісну освіту кожній дитині мікрорайону закладу.