Виконання статті 30 Закону України “Про освіту”
Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності — на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:
- статут закладу освіти
- ліцензії на провадження освітньої діяльності
- сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти
- структура та органи управління закладу освіти
- кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
- територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти)
- ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти; Потужність закладу 26 місць. Навчається 88 осіб
- мова (мови) освітнього процесу
- наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
- матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
- напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти)
- наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання
- результати моніторингу якості освіти ЗНО
- річний звіт про діяльність закладу освіти
- правила прийому до закладу освіти
- умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами; Заклад обладнано кнопкою виклику, пандусом, назва закладу виконана шрифтом Брайля
- розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;
- перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
- інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства
3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах Кошторис-на-2017-рік Кошторис на 2018 рік і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством
Фактичні витрати на 01.01.2019
Фактичні витрати на 01.12.2018
Рішення про харчування у 2019 році
Фактичні витрати на 01.11.2018
Штатний розпис на 02.08.2018 року
Фактичні витрати на 01.07.2018р.
Розрахунок витрат по КЕКВ на 08.06.2018 року
Фактичні витрати на 01.06.2018р.
Фактичні витрати на 01.05.2018р
Розрахунок витрат по КЕКВ на 20.04.2018р
Фактичні витрати на 01.04.2018р
Рішення виконавчого комітету Про закріплення території обслуговування мікрорайону
Інформація щодо використання субвенції на харчування учнів 01.03.2018 – 31.03.2018
Фактичні витрати на 01.03.2018р.
Інформація щодо використання субвенції на харчування учнів 01.02.2018 – 28.02.2018
Фактичні витрати на 01.02.2018р.
Розрахунок витрат по КЕКВ 2210 на 08.02.2018рік
ПЕРЕЛІК ТОВАРІВ, ОТРИМАНИХ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ, ЯК БЛАГОДІЙНА ДОПОМОГА БАТЬКІВ 3 01.01.2018 – 31.01.2018
Інформація щодо використання субвенції на харчування учнів 15.01.2018 – 31.01.2018
Фактичні витрати на 01.01.2018
Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2018 рік
Розрахунок витрат по КЕКВ на 2018 рік
Благодійна-допомога-батьків-грудень
Надходження-та-використання-коштів
ПЕРЕЛІК ТОВАРІВ ОТРИМАНИХ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЗА РАХУНОК СПОНСОРІВ 3 01.12.2017 – 29.12.2017
Розрахунок-видатків-на-оплату-за-енергоносії-на-01.11.2017р
Розрахунок-витрат-по-КЕКВ-2210-станом-на-01.11.2017р.
Розрахунок-витрат-по-КЕКВ-2210-станом-на-05.12.2017р.
Розрахунок-витрат-по-КЕКВ-2210-станом-на-06.07.2017р
Розрахунок-витрат-по-КЕКВ-2210-станом-на-09.11.2017р
Розрахунок-фонду-заробітної-плати-на-01.11.2017р.
4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.
5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.
1. Закон України “Про доступ до публічної інфорамції”
2. Закон України “Про інформацію”
4. Форма запиту
Запит на інформацію можна подати:
1) в письмовій формі | – | на поштову адресу: 63050, Харківська обл., Валківський р-н, с.Сидоренкове вул. М.Л.Рябухи, буд 16, Сидоренківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. |
2) в усній формі |
– |
за телефоном (05753) 6-46-10 |
3) факсом |
– |
(05753) 6-46-10 |
4) електронною поштою |
– |
sidorenkove@i.ua |
Інструкція
щодо процедури подання та розгляду запиту на інформацію
Запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
У верхньому правому куті запиту на інформацію запитувач зазначає розпорядника інформації, у володінні якого знаходиться інформація, його поштова адреса, номер засобу зв’язку.
У запиті на інформацію запитувач вказує своє прізвище, ім’я та по батькові (найменування), поштову адресу, або адресу електронної пошти, номер засобу зв’язку (якщо наявний), зазначає загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.
Розпорядник інформації надає відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь надається не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’ятьох робочих днів з дня отримання запиту.
Інформація на запит надається безкоштовно.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.